Kantoor Quantra

Klachtenregeling

Wij streven naar kwaliteit en doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Laat het ons weten, wij gaan graag met u in gesprek om tot een passende oplossing te komen!

Hoe wilt u het liefst contact met ons hebben over uw klacht?

  1. Telefonisch
    U kunt ons bellen op telefoonnummer 030 877 44 55. 
  2. E-mail
    U kunt uw klachten e-mailen naar office@quantra.nl. Wilt u daarbij ook uw NAW, telefoonnummer en e-mailadres vermelden?
  3. Post
    U kunt uw klacht ook per post versturen aan:
    Quantra BV
    T.a.v. de directie
    Lageweg 2a
    3703 CA Zeist

Klachtenprocedure

  1. U kunt uw klacht indienen binnen 4 weken na het ontstaan van de klacht.
  2. Na ontvangst van uw klacht, zullen wij binnen 1 week contact met u opnemen en aangeven hoe wij uw klacht willen gaan behandelen, wat wij eventueel nog van u nodig hebben en wanneer u van ons een antwoord kunt verwachten.
  3. De afhandeling van uw klacht zal altijd in overleg met onze directie plaatsvinden. 
  4. Binnen de met u afgesproken termijn zullen wij inhoudelijk reageren op uw klacht en hopelijk met u een passende oplossing van uw klacht vinden.
  5. Wanneer wij geen overeenstemming kunnen bereiken over de oplossing van uw klacht, leggen wij de casus voor aan De Mol Mediation, gevestigd te Naarden (aangesloten bij Mediatiors Network) om ons te helpen in het zoeken naar de juiste oplossing.

Uiteraard zullen wij uw klacht zorgvuldig behandelen en uw privacy in acht nemen. Daarnaast bewaren wij uw klacht voor een periode van 3 jaar.